MAAK UW ONROEREND GOED PARK
W Properties & Management adviseert u bij uw vastgoedbeleggingen om regelmatige inkomsten te verzekeren en te optimaliseren.
Onze specialisten helpen u uw toekomst op korte en lange termijn op te bouwen op basis van een objectieve selectie van eigendommen, terwijl ze zorgen voor de diversificatie van uw vastgoedinvesteringen om het risico te verminderen. We werken voornamelijk in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en de Brabanten (FL en Wallonië).
VOLLEDIG BEHEER
W Properties & Management bevrijdt u van alle beperkingen met betrekking tot het verhuurbeheer van uw activa:
bepaling van de hoogte van de huren op basis van verwacht rendement en de huurmarkt
selectie van betrouwbare en solvabele huurders
beperking van huurvakanties
ondertekening en registratie huurovereenkomsten
hulp bij in- en uitstappen inventaris
vertegenwoordiging en behartiging van uw belangen bij bestuursorganen en mede-eigendomsorganen.
W Vastgoed & Beheer garandeert u:
huurbetalingen bewaken
de berekening van indexaties
facturen controleren
uitsplitsing en terugvordering van lasten van huurders. De lasten worden verdeeld volgens de wettelijke bepalingen en de specifieke kenmerken van elk huurcontract.
Door regelmatig jaarrekeningen en managementrapportages op te stellen, zorgen wij ervoor dat u in control bent over uw beleggingen.
ONDERHOUD VAN UW VASTGOEDPARK
W Properties & Management zorgt voor het behoud en de groei van uw vastgoed:
technische inventaris
hulp bij het ontwerpen van realistische meerjarige investeringsplannen
bestellen en opvolgen van onderhouds- en renovatiewerken
controle van de bedrijfskosten
traceerbaarheid van incidenten
Door de selectie van leveranciers waarnaar wordt verwezen en de nauwgezetheid en transparantie van aanbestedingen, garanderen wij u de beste toereikendheid van middelen met betrekking tot de gedefinieerde opbrengsten.
ONZE BEHEERKOSTEN
Om uw tarief te weten te komen, telt u al uw maandelijkse huren die u wilt beheren bij elkaar op. De uitslag bepaalt in welke schijf je zit met het bijbehorende percentage.
- 999 euro --> Minimaal 85 euro
van 1000 tot 1599 euro --> 8,5%
van 1600 tot 2499 euro --> 7%
van 2500 tot 4999 euro --> 6,5%
van 5000 tot 9999 euro --> 6%
meer dan 10.000 euro --> 5%
WAT IS INBEGREPEN IN DE KOSTEN?
Invoer huur:
Advies over huurwaarde en huurdersselectie
Naleving van het onroerend goed:
Handtekening en registratie van de huurovereenkomst
Organisatie van de inventaris door expert
Dit omvat niet het zoeken naar een huurder
Huurbewaking:
Periodiek bezoek en relatie met huurders
Werken en onderhoud
Betalingscontrole / Indexatie / Verrekening
Controle van verzekeringen en trustee
Uitgang verhuur:
Beheer van vrijstellingen en vergoedingen
Organisatie van de inventaris door deskundige en overdracht van meters
Huurgarantie vrijgeven
Opfrissing van de woning en verhuur